البرنامج بيقفل اي برنامج مهنج معاك في ثواني
البرنامج يعمل بدون تنصيب سيت اب البرنامج بورتابول
تفتح البرنامج و تنقي البرنامج الي مهنج الجهاز معاك وتقف
عليه و كليك يمين و كيل بروسيسور زي ما في الصورة كدا
الفكرة بدل ما alt+ctrl+delete علشان تقفل البرنامج الي خنقك
لا البرنامج ده بيريجك كليك يمين فقط علي اي برنامج مهنج معاك و اقفلو
البرنامج للمستخدم المتقدم بيبينلك عمليات الجهاز كلها لو في اي حد
بيسحب منك حاجة او برنامج معين ساحب السرعة كلها بتعرف
يريت للناس المبتداء متلعبش في البرنامج علشان متخربش جهازك
استخدم غلق البرامج فقط و اعرف انهو برنامج بيستهلك سرعة في جهازك
مش اكتر
حمــــل مـــــن هــنـا













0 التعليقات:
إرسال تعليق